ANEW X-ONE – KSW czy UFC ? Cabaret sportif.

Witojcie! Nie piszę recenzji, bo nie umiem, 4 lata przerwy w hobby,  nadto, nigdy nie umiałem, zawsze były kiepskie. Także nie traktujcie tego jako recenzję, a zajawkę, impresję.

Będzie więc impresja oparta o metaforę sportową 😀 

Zawodnicy na start: 

kategoria cenowa zbliżona 300$:

Ibasso AM05 z kablem fabrycznym – Ewa Swoboda, tak się rusza i biega, jak się nazywa, technika, szybkość, piękno stylu – zdolna do rywalizacji na najwyższym poziomie, choć niekoniecznie staje na pudle.

Campfire Audio Orion z kablem fabrycznym – Ewa Chodakowska, z jednej armatury wycisnęła wszystko, co możliwe, człowiek dziwi się, jak to możliwe, że kobieta tak się wyćwiczyła, wyrzeźbiła, taką ma kondycję… tak zadbała o siebie, jest naprawdę piękna, choć te kształty orionów, kanciaste, nie każdemu do gustu przypadną… no niby nie ma warunków, ale ma osiągnięcia… i tyle zarabia 😉 

Sony EX800ST – Iga Świątek – przyszła i pozamiatała, jak EX800ST – zastąpiły mi graala dt1990pro i stały się moim nowym graalem. Nie są najlepsze na świecie, ale są tak dobre, że człowiekowi wydaje się, że są, dokładnie jak Iga. To mnie tak przypasiły, to moja metafora jest, technicznie te słuchawki ustępują AM05. 

Fiio FH3 z (600 PLN) kablem Satin audio chimera 4x (470 PLN), lub theia 8x (400 PLN) – Piotr Żyła – z jednej strony, jest talent, są osiągnięcia, allrounder, wszystko potrafi, ale z drugiej, coś jest nie do końca tak, jak być powinno, bywa dziwnie… Albo Rober Lewandowski z czasów gry w Lechu, nikt w niego wtedy nie wierzył, a talent jaki był, okazało się potem. Także, FH3 z dobrym kablem są pełne niespodzianek i jak się rozwiną, zależy tu głównie od kabla (i od tipsów)

Whizzer Kiling (600) z kablem zbalansowanym Yinyong srebrzona miedź 7n (150 PLN)– to jest bez wątpienia ten nowy w KSW zawodnik, który z Pudzianem będzie walczył. Bombardier. Za szybki być nie może, przez co technika musi cierpieć, sami zobaczcie… https://g.co/kgs/CeAwtx  Tak właśnie grają Kiliny. Bombardier jest też uroczy i sympatyczny, a kiliny jakże miłe i czarujące w jazzie i blues’ie i jakże pełne męskiej siły i determinacji w rocku.

Anew X-ONE – z KSW to mix muskulatury i siły Pudziana, z techniką i szybkością Mammeda Khalidowa,  a z UFC – to będzie, ten, Panie: Janek Błachowicz, znaczy mistrz świata dywizji półciężkiej? Nie inaczej. A czy się obroni? Czas pokaże, na razie jednak zasłużył na ten tytuł.

Metafora, jaka jest, każdy widzi i do czego prowadzi…

A tak wprost: nie da się innego sportowca im przydzielić, bo są piekielnie szybkie i techniczne (Mammed), allrounder – są świetne we wszystkim (Mammed i Janek) a szczególnie w parterze 😉 i potrafią naprawdę potężnie y…ąć  – top notch.

Czy masz na myśli, Manu, analogię prostą: że te słuchawki mają się tak do siebie, jak Ci sportowcy?

Tak, dokładnie.

Wnioski wyciągajcie sami, takie audiosportowe mamy origami.

P.S.

Tipsy z zestawu mi nie przypasowały, słuchałem na spinfitach zabranych AM05. Kabel jest znakomity i NIE potrzebuje wymiany, bo nawet na stocku, grają, jak wyżej opisano. Czy będzie jeszcze progres na balansie z kablem z Satin Audio sprawdzę później, kto wie?

12 uwag do wpisu “ANEW X-ONE – KSW czy UFC ? Cabaret sportif.

  1. Nie ma to jak konkretne porównania! Najlepiej działają na wyobraźnię, tym bardziej jak się co nieco sportu ogląda. Z kanapy – no bo skąd!
    Janek się obronił w sumie, to teraz pora na DyszkoJedynki?
    Najważniejszy fun z porównań! 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Tak jest. Szanse mają podobne, jak Janek. Dzierżą już pas mistrzowski w swojej dywizji (cenowej), pytanie, jak długo się obronią… a może przejdą do wyższej, tam na pretendenta? Następne recenzje, mam nadzieję, że (i) w Muzo, pewnie pokażą…

      Polubienie

      1. A i przy okazji żem się dowiedział, że Pudzian z tym całym Bombardierem zawalczy. Swoją drogą świetna ksywa!
        Dzięki za reckę porównawczą, którą miło się czytało nawet pomimo tego, że ja to z tych ostatnich co to się dzielnie przed dokami bronią 🙂
        Czekamy na więcej 🙂

        Polubione przez 1 osoba

        1. I ja się broniłem latami. Ale powiem tak. IEM -y mają tylko 2 przewagi nad nausznymi – 1) łatwość napędzenia, 2) funkcjonalność. Myślałem napisać jeszcze, źe tańsze, ale chyba nie, skoro stare klasyki jak k701, 880/990 etc. , po 600-800 pln można kupić nowe…

          Polubienie

  2. Sportowo, to podobno zdrowo. 👍 A te porównania jak najbardziej celne. A cel w końcu jest tylko jeden. Nasze doznania douszne* bądź nauszne*/niepotrzebne skreślić.

    Polubione przez 1 osoba

  3. Pobawiłem się kablami trochę. Właściwie, zabawy mało było, a słuchania dużo. Fabryczny kabel jest bdb, nie wymaga zmiany. Ale czemu nie sprawdzić? Z Satin Audio Chimera 4x siedziałem 2 dni. Od strzału lepiej – przestrzeń. Pozostałe aspekty – nie mam pojęcia, bobym musiał się przepinać i krytycznie słuchać, a nie chciało mi się… Z pamięci – jest jeszcze czyściej niż na stoku, choć wydawało się, że jest bdb. No to z chimerą jest celująco. Potem przepiąłem się na griffina 4x – chciałem nieco ocieplić brzmienie. Szczerze mówiąc pierwszy raz mnie ten griffin ucieszył, bo do AM05 był za ciepły, traciły swój charakter, do IT00 był za dobry, dużo droższy niż same IEM, dopiero przy X1 jego racja bytu u mnie zyskała ontologiczną pewność. Jest przestrzeń, jest czyściuteńko, jest kapkę cieplej.
    Także, zmiana kabla w X-1 nie jest konieczna, ale robi słuchawkom bardzo dobrze, wynosi je na kolejny poziom. Jak wysoko?
    Chyba wysoko – będę pojedynkował AM05 ze srebrną Meduzą (douszny odpowiednik 1990 – ale subtelniejszy o piękniejszej barwie) To jest już drogi zestaw, kabel kosztuje tyle co słuchawki, nietanie. Będę pojedynkował AM05 z meduzą zatem z X1 z Griffinem (1990 na padach basowych-balanced?) Nie wiem, jak to starcie się skończy, wiem, że będzie ciekawie. To moje dwie ulubione pary – w tej konfekcji. X1 – mają jeszcze do zabawy filtry – co rzeczywiście zmienia ich brzmienie. Ja słuchałem na czerwonych, teraz na niebieskich – ale nie komparatywnie. Obie pary filtrów są znakomite.

    Polubienie

  4. Czy cis leoszego od x one w podobnym graniu polecicie co mize x one zjeść? Am05 byłyby super jakby bas grał tak jak x one. Coś podpowiecie co będzie przeskokiem dużym w jakości ale w podobnym graniu z dobrym i głębokim basem i dużym zejściem w subbas ale w podobnym podpisem jak am05 i x one?

    Polubienie

Dodaj komentarz