MUZOSTAJNIA – REAKTYWACJA

„Witajcie, cześć i czołem i (nie) pytajcie skąd się tu znów wziąłem

Wyskoczyłem jak Filip z konopii i mam zamysł wprost okropny 😉

Jestem wesoły Tomek  i mam znów w MuzoStajni domek

Dobra. Stary Manu wrócił na swoje śmieci. Inszy przyjął mnie z powrotem, jak dobry gospodarz, bo nie było mnie tu ponad cztery lata, odkąd porzuciłem MuzoStajnię, bo to moje dziecko było, moja córeczka…  😦 Jam ją, nie chwaląc się uczynił. Po czem, porzucając, usunął wszystkie swoje ponad trzysta wpisów. Na szczęście ekipa nie poszła moim śladem i scheda została i MuzoStajnia wciąż żyje – dawnymi wpisami, które są wciąż czytane oraz tymi regularnie czynionymi przez Maestro Inszego, jak cała ekipa, pro publico bono. Chciałem też podziękować Noise i FiNe , którzy publikowali podczas lat mojej nieobecności.

Wszystkim, którym wszedłem – moimi (w.w. np.) działaniami – w szkodę, chciałbym z tego miejsca powiedzieć: przepraszam, mea maxima culpa. Jeśli to nie wystarczy, cóż, przykro mi i szkoda, niemniej fajna, mam nadzieję była z Muzo przygoda.

Z tego miejsca zapraszam też starą ekipę MuZoStaJni jako jej  (S)Twórca do REAKTYWACJI.

Już pracujemy nad nowymi artykułami, be ready!

Pozdrowienia i szacuneczek, niech MuZoStaJnia będzie PONAD podziałami, jak to przecież było, ta sztuka się już raz udała, czemu nie miałoby się udać raz jeszcze…

Spróbujemy?!

Z gorącymi pozdrowieniami

Manu

17 uwag do wpisu “MUZOSTAJNIA – REAKTYWACJA

  1. Niby z jednej strony przestrzega się co by do tej samej rzeki dwa razy nie wchodzić, ale skoro i tak nie da się tego zrobić to co komu szkodzi? 😀

    Muzo is back!

    Polubione przez 4 ludzi

  2. Dostałem zaproszenie od Manu (wielkie dzięki). Jestem w lekkim szoku, bo nie wiem czym sobie zasłużyłem na to IMO wyróżnienie. Nigdy nie napisałem czegoś wartościowego w temacie audio, ani nie udzielałem się zbytnio na wiadomym forum. Świeża krew to też nie u mnie. Więcej w niej wapna niż świeżości. No ale może czas to trochę zmienić. Takie doborowe towarzystwo zoobowiązuje.
    Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych audiomaniaków i jeszcze raz podziękowania dla @manuelvetro

    Polubione przez 3 ludzi

Dodaj komentarz