Dlaczego skasowałeś wszystkie swoje wpisy na Muzostajni, mimo, żeś sam ją założył? Wielu mnie wciąż pyta. Ano, z czego innego chciałbym być zapamiętany. Inne Opus Magnum sobie planowałem, niż tylko audiozabawa i jej w internecie utrwalanie. Dlatego skasowałem. A do Opus Magnum mojego rebloguję właśnie dostęp. Z drugiej strony, nie moje to wcale Opus Magnum, okazuje się, ostatecznie, a to moje Opus Magnum wcale nie jest takie Magnum, jak mi się wydawało. Są lepsi, pełno ich wokół, a ja zwyczajnie byłem ślepy. Przepraszam.

psycheiLOGOS

LOGOSsynteza? A po co? Są lepsze systemy, są mądrzejsi robotnicy, czy tam Mistrzowie. Nawróciłem się. Po półtorarocznej przerwie znowu jestem w Kościele. Czy LOGOSsynteza ma jest zatem zła? Nie. Jest Dobra. Ale Kościół Święty  jest lepszy. Jest fajniejszy, cytując ks. Jacka Stryczka. Jego słuchajcie. On mnie poprowadził. Do Kościoła z powrotem. Do spowiedzi i Komunii Świętej. Z Trójcą Świętą, ze Wszystkimi Świętymi, bo tak to wygląda. Dom jest bardzo blisko. Wracajcie do Domu. Ojciec czeka.
Siema.

View original post

