Znalazłem, odsłuchałem i… popadłem w zachwyt. Zachwyt wokalem, aranżacją, muzykami; wszystkim tym, co pieściło moje uszy, wibrując w mózgu sporą dawką pozytywnej energii.

Kto dziś zafundował mi szczyty doznań słuchowych? Niepozorny, skromny, krakowsko-toruński band The Fuse.

Zespół tworzy pięciu muzyków:

Agnieszka Sieńkowska – wokal;

Grzegorz Kosowski – gitara;

Kacper Ivo Matuszewski – perkusja;

Aleksander Sroka – bas;

Marcin Młynarczyk – klawisze,

którzy to w sposób perfidnie dobry łączą kilka gatunków muzycznych; znajdziecie tu i funk, i soul, i chillout. Cała mieszanka tworzy żywiołowy, ciepły i wciągający Groove.

Dawno nic muzycznie nie wprawiło mnie w tak dobry humor!

Po raz kolejny podkreślę: dobra muzyka w Polsce nie umarła, Oni są tego przykładem!

Zespół wydał jedną EP-kę pod tytułem „Try it on”.

Posłuchajcie więc tego, co stworzyli sami oraz ich interpretacji znanych utworów.

 

