Dokonało się! Dnia 27 września w środku lasu w Leśniczówce udało się w końcu spotkać!

No więc na spotkanie przybyła całkiem konkretna ekipa która zazwyczaj koszaruje na forum mp3store, to na tym forum rozpoczęło się zamieszanie w temacie meet-a śląskiego, dosyć szybko więc znalazło się kilku użytkowników którzy potwierdzili chęć uczestnictwa w takowym wydarzeniu,  kolega UGZ ekspresowo stworzył arkusz w którym ekipa potwierdzała termin przybycia oraz sprzęt który wniesie z sobą. Ja tym czasem uderzyłem do Leśniczówki, czy by Nas czasem z tym wszystkim nie ugościła. Ania która odpowiedzialna jest za tworzenie event-ów w środku lasu w zasadzie bez wahania zgodziła się aby to spotkanie odbyło się właśnie tam!

Meet rozpoczął się o godzinie 11.00 od razu w zasadzie z pełną frekwencją, moc wrażeń dodały też dwa sklepy które bez większych problemów przybyły wraz z dużą ilością sprzętu i to z górnej półki.

MP3Store oraz Audeos bez wątpienia zasłużyli na ogromne podziękowania za poświęcenie nam czasu oraz mnogość sprzętu który dostarczyli. Szacun!

Podsumowując więc to spotkanie, muszę bezwzględnie stwierdzić że było udane, wątpię że na śląsku istnieje możliwość odsłuchania tak bogatej palety słuchawek, wzmacniaczy, dac-ów w jednym miejscu a prócz mnogości sprzętów dane nam było spotkać się z sobą w cichej, spokojnej i bardzo przyjacielskiej atmosferze, każdy kto przybył wniósł w to spotkanie kawałek siebie, swojego doświadczenia, swojego zdania, podziękować więc wypada i Wam wszystkim obecnym, bo to  dzięki waszej inicjatywie doszło do tego spotkania. Było miło Was poznać i mam nadzieję że wejdzie to w nasze kalendarze na stałe.

Stwórzmy więc następne spotkanie lepsze i bardziej owocne!

Dzięki serdeczne Leśniczówce za możliwości którą nam daliście i gwarancję że następne takie spotkanie może znów odbyć się u Was, dzięki Ani i Rafałowi z zaangażowanie, organizację i pracę Waszą, mimo że mieliście inną większą imprezę byliście z nami, swoją drogą dane mi było poznać dwoje wspaniałych ludzi, pasjonatów z duszą przepełnią muzyką, Anka to wzięta, utalentowana i charyzmatyczna wokalistka Calladorn a Rafał to muzo-maniak jak Ja, który nurkuje w morzu muzyki potrafiąc wyławiać perły (zespoły) z samego dna, mało tego pomysły na realizację koncertów ma wybitne i całym sercem go w tym wspieram, mam nadzieję że nie jeden raz sprawisz nam w Leśniczówce i nie tylko miłą niespodziankę ustalając rozkład jazdy!

 

Na koniec prócz zdjęć jak zawsze, pojawi się moja lista urządzeń, które mnie spodobały się najbardziej!

Słuchawki:

  • Oppo PM-3 – podpisuję się czym mam pod słowem pisanym Grubbbego, świetnie wykonane i brzmiące słuchawki zamknięte, portable, spokojnie z nimi można zakończyć szukanie słuchawkowego nieba
  • Philips Fidelio X2 – najlepsze otwarte słuchawki jakie słyszałem, lepsze w moim odczuciu od K701
  • SennGrado by Michauczok – szok i niedowierzanie, takie maluchy a grają przepięknie, czysto, ładnie, uniwersalnie, dokładnie jak to Inszy opisał
  • Bang & Olufsen H6 – świetne relaksacyjne granie bez zamułki!

DAP-y:

  • iBasso DX90- to przykład tego jak stworzyć bardzo dobrze brzmiącego DAP-a w rozsądnych pieniądzach, słuchałem go krótko na oryginalnym sofcie, zachwycił mnie bardzo, jest zdecydowanie lepszy od X5, tak z dwie klasy, dopiero kanapka czyli X5 + Vorzuge Duo zbliża się w granice tego co prezentuje DX90 i to z pewnością dzięki Vorzuge!
  • Astell & Kern AK380 – mimo obrzydliwego wzornictwa i wielu kontrowersji na forum, to dosyć dobry DAP, mnie spasowało połączenie z D7100, świetna wręcz czarująca średnica z bardzo dobrą kontrolą basu, patrząc jednak przez pryzmat ceny i tego że bardziej wymagające słuchawki nie za bardzo się z nim kochają to jednak nie wart zakupu.

AMP-y:

  • Aune B1 – jeden z najlepszych wzmacniaczy przenośnych jakie słyszałem, świetnie wykonany i wyglądający, dojrzały, duży dźwięk który nie ma się czego wstydzić a w tej cenie = killer! Na polskim rynku w regularnej sprzedaży nic lepszego nie znajdziecie!

Niestety z powodu innych spraw nie mogłem być od początku na spotkaniu co też przełożyło się na to że nie miałem czasu posłuchać wszystkiego, przespałem ATH R70X, DX100…szkoda.

Na koniec więc zostało mi tylko wrzucić parę fotek!

12082202_1031145823585800_55082346_o 12084800_1031145803585802_1979598235_o 12084975_1031144233585959_1560004892_o 12085309_1031144116919304_1161804717_o 12116139_1031144176919298_1274155866_o 12116248_1031144253585957_1273077826_o

 

