Moi Drodzy dzisiaj rozpoczniemy nowy oddział Kopalni Odkrywkowej, oddział zakaźny, cóż to jest, ano to dalej będą wrażenia z podróży pod dźwiękach jakimi zostałem zarażony, Kopalnia to stricte były moje znajdki, tutaj będę szerzył epidemię tego czym zostałem zarażony przez innych.

Pierwszy oddział więc powstał w wyniku zarażenia mnie przez osobnika Piotra P. naszego firmowego, młodego QJ-t mena.

………… a zainfekowano mnie muzyką tego zespołu:

Michał Milczarek Trio

W pierwszych słowach to wypada podziękować Piotrowi że nosi takie płytki!!! Pożyczył mi obie: EP- THE Big GaMe oraz LP – Sqiurrels aNd BuTterfiEs. Powiem wam od razu, oba tytuły winny być obowiązkowe dla każdego kto kocha gitarowe granie! Przesłuchałem obie płyty już kilkakrotnie i w zasadzie jak od pierwszych nut EP-ka mnie zmiotła tak to wrażenie zostało po dzisiejszy dzień. Panowie stworzyli dwie bardzo dobre płyty, wręcz wyśmienite pełne barw i życia, nie ma tutaj mowy w obu przypadkach o monotonii, nudzie czy rutynie, utwory na tych płytach są bardzo dobrze dobrane, połączone nastrojem, charakterem, całość niesie nas poprzez kilka gatunków, prócz wspomnianego tu fusion czy jazzu raczej nowoczesnego w gitarowych rifach odnajdziemy blues, rock a nawet hard rock, bez powtarzalności, kopiowania czy naśladownictwa. To brzmienie oryginalne, czasem surowe a czasem ciepłe ale zawsze wciągające.

Zadziwia mnie bez przerwy świadomość muzyków i tego co i jak mogą zrobić z swoimi instrumentami, dojrzałość twórcza jak i technika grania jest IMO na światowym poziomie, solówki Milczarka to bardzo dobre technicznie granie, podoba mi się jego interpretacja gitary elektrycznej, pojawiające się co jakiś czas wyczyny basisty Bartosza Łuczkiewicza też w żaden sposób nie ustępują w jakości i technice, ogólnie oceniam całe trio, technicznie bardzo wysoko.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Obie płyty polecam bardzo mocno, bo zespoły pokroju Michał Milczarek Trio to wizytówka naszego kraju i zdolnych muzyków, słucha się ich bardzo przyjemnie.

Specjalnie nie odwołałem się przez cały tekst do porównań z innymi artystami, bo oni tworzą już swoją markę. Czekam więc na nowe wydawnictwa oraz na możliwość posłuchania ich na żywo a ta jeśli nastąpi to na pewno zostanie tu opisana!

Słuchajcie więc i podziwiajcie kunszt tych Panów:

 

 

 

 

 

