Hello!

Jako amator sprzętu budżetowego postanowiłem przetestować kolejny sprzęt FiiO.

Tym razem na tapetę trafia E18.

Do testów mi się już od dawna nie pali. Jednak zobaczyłem, że jest duże zainteresowani porównaniem FiiO X5 z tańszym urządzeniem tej marki E18. Sam też byłem zainteresowany jak to może plumkać. Po pierwsze mam tablet z którego chętnie bym streaming pociągną. Po drugie skoro się tyle czyta to ciekawość się w końcu budzi i wierci dziurę w brzuchu. Po trzecie budżetowo i funkcjonalnie to też ciekawe rozwiązanie, gdyż za połowę ceny w zamian za funkcję DAPa dostajemy wzmacniacz (z bass boostem). Sumując wszystko postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Bo najważniejsze pytanie o dźwięk pozostawało bez odpowiedzi.

Sprzęt udostępnił i dostarczył do testu użytkownik forum mp3store: Atom_ , któremu serdecznie dziękuję(-emy). Koleżeńska postawa, przeszła wszelkie moje oczekiwania i jest godna pochwały. 🙂

Zatem biorę się do słuchania i wyłapywania smaczków. Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne! 🙂

 

