Witam wszystkich bardzo serdecznie, z tej strony tybysh.

Zostałem niedawno zwerbowany do MuzoStajni, wypada więc chociaż się przedstawić.

Na chwilę obecną mój sprzęt to:

Słuchawki: Beyerdynamic DT-150, Takstar TS-671, Superlux HD-330;

DAC: PCM5102 XMOS 384K 32bit, Sansa Clip+;

Wzmacniacz: Fioo E09k@LME49990 na LineIn, różnego typu wzmacniacze DIY, które projektuję i składam pod siebie, na przeróżnych kościach: JRC4556, AD8397, ostatnio rozpocząłem kolejny projekt na ADA4627-1 + ADA4870, DIY ma to do siebie, że mogę użyć świetnych komponentów, takie Fioo E09k nie ma czego szukać dźwiękowo przy tych moich wzmacniaczach, ale jest to mój „koń pociągowy”, często mam swój wzmacniacz na warsztacie, grzebie w nim, z braku czasu leży i czeka na poskręcanie, dlatego Fioo dosyć długo u mnie gra.

Preferencje muzyczne: Viking metal, Folk Metal, Death Metal, Melodic Death Metal, Progressive Death Metal, Metalcore, muzyka klasyczna, muzyka 8-bit, Psy Trance, ogólnie wszystko byle nie polski hip-hop.

Tyle wstępu, muszę lecieć pogrzebać przy słuchawkach, Was zostawiam z muzyką. Chciałem polecić fajny album ale mógłby Was trochę z rana wystraszyć, dlatego na pierwszy raz leci wyśmienity, progresywny folk metal z Wysp Owczych (piłem nawet z nimi piwo na ich koncercie, genialni artyści).

Pozdrawiam:)

 

