Citrone

Witam

Jestem pierwszy tu na blogu którego dotknął zaszczyt posłuchania Citrone Tube Dac. Sprzęcik dotarł do mnie bardzo szybko i w pełni sprawny. Tomasz bardzo dobrze go zabezpieczył na czas podróży. Od kilku dni oczywiście się nim zasłuchuje. Trochę zburzył mój dotychczasowy pogląd na audio i pokazał kierunek w którym powinno się podążać. Wywołał u mnie mieszane uczucia, najpierw radości, szczęścia i zachwytu z przekazu jaki oferuje. Później nastąpiła chwila zadumy i złości na samego siebie, że do tej pory słuchałem tak zniekształconego przekazu, uważając go za właściwy. Ale te drugie uczucia szybko minęły i cieszę się dalej wspaniałą jakością muzyki z Cytrynki. Nie miałem okazji do tej pory posłuchać Daca z lampowym stopniem analogowym. To rozwiązanie oraz oferowana jakość dźwięku, nie ukrywam bardzo mi przypadło do gustu. Pozwoliłem sobie wspomnieć na forum MP3-Store o Citrone i okazało się że są tam osoby które mają już Daca produkcji Tomasza Janiszewskiego. Ucieszyłem się bo potwierdziły się moje odczucia co do tego urządzenia. http://forum.mp3store.pl/topic/119622-citrone-tube-dac/    Pełniejsza recenzja Citrone pojawi w najbliższym czasie, pozostało mi jeszcze trochę czasu i muzyki do przesłuchania.

Tomka znam bardzo krótko, ale mam wrażenie jak byśmy znali się od dzieciństwa i z nie jednej beczki mód pili. Jest miłym, sympatycznym i otwartym człowiekiem z pasją. Jestem pełen podziwu dla tego wszystkiego co robi w życiu. Takich ludzi zdecydowanie brakuje w tym kraju. Naprawdę cieszę się że zostałem zaproszony na tego bloga. Czuję się zaszczycony że mogę poznać i obcować z takimi ludzi jak Tomasz Janiszewski czy pozostałych 5 wspaniałych.

jd1210

